Az ügyintézések és DRR-beli funkciók/lehetőségek gyorsabb és pontosabb használatbeli segítésére egy mini webinár sorozatot szeretnénk indítani.

Ezeket havonta 1 alkalommal, 30 perces online – egy alap indító témával -, de valójában kérdezz-felelek formában tartjuk. Így lehetőség van kérdéseket feltenni, segítséget kérni ügyintézésekkel kapcsolatos kérdésekben. Gyakorlati feladatokon és példákon keresztül adunk azonnal hasznosítható tudást.

Amire kérjük, hogy figyeljetek, hogy aktuális ügyekben publikusan nem segíthetünk – akár GDPR probléma miatt sem.

Az előadás gyakorlati, továbbá a Szabályzathoz és az ügyintézésekhez szükséges elmélet részeket is érint.
A kérdéseket előre is beküldhetitek bármelyik témát érintően a dsp-admin@nic.hu címre – kérjük jelezzétek a tárgyban, hogy “DRR webinár kérdés”.

Javasoljuk, hogy az ügyintézésben újabb kollégákat bátorítsátok a részvételre – nekik még többet jelenthet, hogy az előadásból, vagy akár mások kérdéseiből tanulhatnak.

Tervezett témák

  • a korábbi webináriumokon feltett érdekesebb kérdések és válaszok
  • változások a DRR-ben
  • 6.3.3.2 és 6.3.3.1 különböző esetei és adminisztrálása (cégek átalakulása, ki- vagy szétválás, beolvadás)
  • jogutódlás-öröklés illetve jogutód nélküli megszűnés esetei
  • továbbá az előre elküldött kérdésekre, szituációkra válaszok…

Előadó: Kukorelliné Mészáros Ilona

Tervezett időpontok és témák

  1. 2022. szeptember 14., 14:00:
    A 2022.07.01-én bevezetett változások áttekintése, előre beküldött kérdések és válaszok
    Az előadás felvétele

  2. 2022. október 5., 14:00:
    jogutódlás-öröklés illetve jogutód nélküli megszűnés, előre beküldött kérdések és válaszok
    Az előadás felvétele

  3. 2022. november 16., 14:00:
    előzőekben nyitva maradt kérdések, továbbá az előre beküldött kérdések és válaszok
    Az előadás felvétele


« vissza a Regisztrátori képzések oldalra