Cégünk a .hu ccTLD domainek nyilvántartója és kezelője.

Az ISZT Nonprofit Kft. felelős a .hu legfelső szintű domainhez tartozó webcímek, domain nevek regisztrációjáért, adminisztrációjáért és a kapcsolódó műszaki infrastruktúra működtetésért. A Kft. ügyfelei a domain regisztrációt végző Regisztrátor cégek és áttételesen a .hu domaineket igénylő természetes és jogi személyek.
Cégünk feladatai közé tartozik a kiemelkedően magas rendelkezésre állás biztosítása mellett új megoldások tervezése és implementálása a regisztrátori és végfelhasználói igények kiszolgálására.

MIT KELL TUDNI RÓLUNK?

BARÁTSÁGOS KÖRNYEZETBEN DOLGOZUNK

Új irodánk a Népliget és az Orczy Kert között található. Kötetlen légkör, rugalmas munkaidő, részmunkaidő, munka és magánélet összeegyeztetése, laza öltözködés, modern munkahelyi felszerelés, ingyen kávé.

Közösségünket a kölcsönösség, a megértés, az új ötletekre és eltérő véleményekre, tapasztalatokra való nyitottság határozza meg.

Miért MINKET válassz?

Fiatalos csapat, családias légkör:

  • Versenyképes fizetés
    Munkád és felkészültséged versenyképes fizetéssel – megállapodástól függően plusz prémiummal – honoráljuk.
  • Fogyasztás
    Kávé, tej, víz mind korlátlan mennyiségben áll a rendelkezésre. Pár perces távolságon belül a legváltozatosabb étkezdék érhetők el a magyar konyhától kezdve a nemzetközi – kínain át egészen a török – ízvilágig.
  • Rendezvények
    A legmagasabb szintű szakmai egyesületeknek vagyunk a tagjai, támogatjuk az ezekben való részvételt: RIPE NCC, Euro-IX, ICANN, IVSZ
  • Részben home office

NYITOTT POZÍCIÓINK

Szereted a kihívásokat, nem riadsz meg az új feladatoktól és szeretsz folyamatosan tanulni és fejlődni? Lehet, hogy éppen téged keresünk!

Irodavezető

Feladatok:

  • Adminisztrációs és dokumentációs feladatok
    • Digitális és papíralapú dokumentumok rendszerezése, nyilvántartása.
    • Üzleti levelezések kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás.
  • Irodai működés támogatása
    • Beszerzések intézése (irodaszerek, technikai eszközök).
    • Az iroda általános rendjének és működésének biztosítása.
  • Ügyfélszolgálat és kapcsolattartás
    • Bejövő telefonhívások és e-mailek kezelése, továbbítása a megfelelő kollégákhoz.
    • Vendégek fogadása, tárgyalások előkészítése.
  • Pénzügyi adminisztráció
    • Egyszerűbb pénzügyi kimutatások készítése.
    • Számlák kezelése, könyvelési előkészítés.
  • Munkatársak támogatása
    • Belső kommunikáció támogatása, csapatépítők és rendezvények szervezése.

Részletek itt: Állás részletei | Domain.hu Partner Portál

Compliance munkatárs

Feladatok:

  • Belső ellenőrzés:
    • A szervezet és a franchise rendszer belső ellenőrzési keretrendszerének fejlesztése, végrehajtása és folyamatos felülvizsgálata annak érdekében, hogy a vállalati folyamatok hatékonyak és megfelelőek legyenek.
    • Rendszeres belső ellenőrzések tervezése és végrehajtása a vállalati műveletek, pénzügyi jelentések és compliance (megfelelés) tekintetében.
    • A belső ellenőrzési folyamatokban azonosított hiányosságok és javaslatok dokumentálása és kommunikálása a vezetés felé.
  • Jogi tanácsadás:
    • Jogi tanácsadás nyújtása a szervezet vezetésének a releváns törvényekkel, szabályozásokkal és legjobb gyakorlatokkal kapcsolatban és kapcsolattartás a külső tanácsadókkal.
    • A vállalati szerződések, megállapodások és egyéb jogi dokumentumok felülvizsgálata, kidolgozása és tárgyalása.
    • A jogi kockázatok azonosítása és kezelési stratégiák kidolgozása.
  • Kockázatkezelés és Compliance:
    • A kockázatkezelési politikák és eljárások fejlesztése és végrehajtása.
    • Biztosítani a vállalat működésének összhangját a releváns iparági előírásokkal, törvényekkel és szabályozásokkal.
    • A munkavállalók oktatása és tájékoztatása a jogi és compliance követelményekről.

Részletek itt: Állás részletei | Domain.hu Partner Portál

PostgreSQL szakértő

Feladatok:

  • PostgreSQL adatbázisok tervezése, implementálása és optimalizálása
  • Teljesítmény-elemzések és hangolások elvégzése
  • Adatmigrációs projektek támogatása és végrehajtása
  • Automatizált megoldások fejlesztése az adatbázis-kezeléshez
  • Dokumentáció készítése és karbantartása

Részletek itt: Állás részletei | Domain.hu Partner Portál

Domainregisztrációs elemző

Főbb feladatok

Domain elemzői feladatok

  • A Domainregisztrációs rendszerbe érkező domain igénylések ellenőrzése
  • A franchise partnerek támogatása az ügyintézés során
  • Alternatív Vitarendezési eljárás által érintett domain esetén közreműködés a Vitarendező Fórum munkájában.

Ügyfélszolgálat és kapcsolattartás

  • Franchise partnereink első szintű kiszolgálása (telefonon, e-mailben és egyéb csatornákon)
  • Kérdések és problémák gyors, hatékony kezelése, nyomon követése
  • Információk biztosítása folyamatokról, rendszerhasználatról, akciókról és működési kérdésekről
  • Ügyfélszolgálati folyamatok dokumentálása, javaslattétel a fejlesztésükre
  • Kapcsolattartás belső részlegekkel (pl. IT, marketing, pénzügy)

Téged keresünk, ha:

  • Képes vagy önállóan, felelősségteljesen dolgozni
  • Precíz, pontos vagy
  •  Angolul szóban és írásban kommunikációképes vagy

Előnyt jelent:

  • Ha ismered a .hu Domainregisztrációs Szabályzatot és a .hu regisztráció folyamatait
  • Ha rendelkezel tapasztalattal a domain regisztráció folyamatában.

 Amit ajánlunk:

  • Stabil hátterű, magyar cég
  • Korrekt, emberséges közeg
  • Laptop, mobiltelefon
  • Szakmai fejlődés támogatása, csapatépítő események
  • Hibrid munkavégzés: home office, heti 1(2025)-2( 2026-tól) irodai nappal
  • Irodánk egy tömegközlekedéssel és autóval is jól megközelíthető budapesti telephelyen van

Jelentkezésed szakmai életrajzoddal és bérigényed megjelölésével Kukorelliné Mészáros Ilona elemzési vezető várja a meszaros.ilona@domain.hu email címre.

Kezdési lehetőség: azonnal!